Samsung Galaxy S4 vs HTC One


Samsung Galaxy S4 versus HTC One este un comparativ care ne interesează pe toți fanii Android. După mandatul liniștit de lider maxim a lui Samsung Galaxy S3, avem în sfârșit un pretendent serios la titlul de cel mai bun Android al anului. Comparația dintre cele două este însă una sensibilă. Deși ambele sunt androide full-touch, full HD, quad-core și rulează Android Jelly Bean 4.2, au destule atribute care să le facă diferite.



Nu luați ca o cercetare științifică/tehnică evaluarea mea. M-am ferit intenționat să intru în specificații și cifre. Mă interesează senzația pe care mi-o dă fiecare device și calitatea experienței de utilizare. Nu voi accepta niciun comentariu care să transforme zona de mai jos într-un teren de luptă între fanii ultra-ortodocși ai vreunei mărci. Dar deja știți asta. Aștept impresiile voastre și un răspuns simplu. Voi ce alegeți dintre cele două? Care este atuul cel mai important pentru voi: puterea de procesare? Ecranul? Camera? Materialele folosite? Interfața Sense sau TouchWiz? Eu aș face din cele două una dar aș adăuga și ceva din iPhone5 ne spune George Buhnici pe blogul sau personal.

0 comentarii: